اجاق گاز مبله تاکنو

اجاق گاز مبله تاکنو

🌎 آدرس سایت : www.Pershila.com | ☎️ شماره تلفن ثابت جهت مشاوره و راهنمایی سایت پرشیلا و محصولات : 62999018-021 |  📱 شماره همراه و واتس آپ :0688967-0912  | 📱 پیج اینستاگرام : Pershilashop@

چگونه یک گاز مناسب تهیه کنیم؟

انتخاب گاز مناسب تصمیم بزرگی است. گازها قسمت مهمی از هر آشپزخانه مدرن هستند و انتخاب اینکه کدام یک با نیازهای شما مطابقت داشته باشد می تواند کاری دلهره آور باشد. با این حال ، نکات و راهکارهایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا در مورد اجاق گاز مناسب برای آشپزخانه خود تصمیم بگیرید.

نوع سوخت موجود خود را تعیین کنید. انتخاب اجاق گاز شما تا حد زیادی با توجه به نوع خط سوختی که در خانه دارید تعیین می شود (مگر اینکه بخواهید نوع اتصال خود را تغییر دهید. اجاق گاز دارای یک خط گاز متصل به اجاق گاز موجود شما خواهد بود. اجاق برقی به یک نقطه پلاگین برق متصل می شود.

اجاق های گاز سوز بسته به شهر شما از گاز طبیعی یا پروپان استفاده می کنند. خرید گاز گازی نسبت به گاز های برقی گران ترند ، اما هزینه اجرای آنها کمتر است. اگر می خواهید از یک خط الکتریکی به یک خط گاز تبدیل شوید ، باید بفهمید که به راحتی گاز در منطقه شما موجود است یا خیر. شما می توانید این کار را با یک جستجوی سریع آنلاین در مورد موجود بودن گاز در منطقه خود انجام دهید.

گاز فردار تاکنو

  • اگر عاشق تفت دادن هستید ، اجاق گاز تاکنو را بجای فر های برقی یا گازی انتخاب کنید.  کوره های گاز نسبت به اجاق های برقی کمتر خشک می شوند و برای تفت دادن و پخت و پز ایده آل هستند. با این حال ، آنها گرما را به اندازه کوره های برقی توزیع نمی کنند ، مگر اینکه دارای فن داخلی باشند. اگر اجاق با فن را انتخاب کردید ، مطمئن شوید که فن توسط یک عنصر گرم کننده احاطه شده باشد. این اطمینان می دهد که گرما به طور مساوی در اجاق گاز شما توزیع می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین برند انواع اجاق گازهای رومیزی و طرح فر به مقالات قبلی مراجعه شود

  • اگر گزینه بیشتری می خواهید اجاق برقی بخرید. فرهای برقی محبوب ترین نوع اجاق ها هستند. در حالی که آنها کنترل کمتری روی تنظیمات گرمای شما در صفحه پخت و پز دارند ، گرما به طور مساوی تری در داخل محفظه فر توزیع می شود. فرهای برقی محبوب ترین نوع اجاق ها هستند .

 

  • اگر بخواهید اجاق برقی را انتخاب کنید ، باید درباره نوع سیم پیچ تصمیم بگیرید. شعله های رویه صاف کاملاً صاف هستند و گرما از زیر یک صفحه شیشه ای تأمین می شود. اینها راحت تر تمیز می شوند و به این دلیل گرم نمی شوند که ظرف در صورت ریختن مواد غذایی را نسوزاند. مشعل های سطح بالا نسبت به مشعل های کوئل باز سرعت کمتری دارند. با این حال ، اجاق گاز آسان ترین کنترل است.

 

  • اگر بخواهید بهترین حالت را از هر دو داشته باشید ، اجاق گاز دوگانه سوز(اجاق مبله فردار) انتخاب کنید. این کوره ها تمایل دارند که از گاز برای تأمین انرژی اجاق های آشپزی و از برق برای تأمین انرژی اجاق گاز استفاده کنند. این گزینه ها محبوب هستند و به شما امکان می دهند درجه حرارت صفحات پخت را با دقت بیشتری کنترل کنید.

 

  • اگر دوست دارید غذا زودتر پخت کنید ، یکی از اجاق گاز های تاکنو را انتخاب کنید. اجاق های همرفت از فن ها برای پخش یکنواخت گرما در فضای داخلی استفاده می کنند. آنها غذا را سریعتر از اجاق های معمولی می پزند و غذای شما را به طور یکنواخت می پزند. با این حال ، آنها شکننده تر از اجاق های معمولی هستند ، و ممکن است برخی از دستور العمل ها هنگام استفاده از آنها تنظیم شود.گاز مبله تاکنو
  • بین یک محدوده یا اجاق گاز تصمیم بگیرید. یک اجاق ساده فقط محفظه پخت و پز است ، در حالی که یک محدوده یک دستگاه دو در یک است. محفظه اجاق گاز در پایین دامنه قرار دارد و اجاق های آشپزی شما در بالا هستند. اجاق های درجه یک به شما امکان می دهند غذاهای متنوع تری بپزید و علاوه بر این ، داشتن همه گزینه های پخت و پز در یک مکان ، این مزیت را نیز خواهد داشت. اجاق های با درجه حرارت کمی گران تر می شوند زیرا با اجاق گاز و همچنین محفظه فر تهیه می شوند. قیمت های محدوده بسته به گاز یا الکتریکی بودن آنها متفاوت خواهد بود.

 

  • برای خرید یکی از اجاق های مبله یا اجاق های رومیزی تاکنو را انتخاب کنید . المنت های داخلی اگر به فضای آشپزخانه اضافی نیاز داشته باشید بسیار مناسب هستند و این مزیت را دارند که متناسب با مشخصات قد شما تنظیم می شوند تا مجبور نشوید زیاد خم شوید. با این حال ، اگر در حال حاضر کابینت دیواری برش خورده یا فضای اجاق داخلی ندارید ، این می تواند هزینه های اضافی مانند هزینه های نوسازی را به همراه داشته باشد. کوره های مستقل معمولاً راحت تر تمیز می شوند و در مورد مکانی که کوره خود را قرار می دهید انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهند.
☎️بر روی شماره تلفن کلیک کنید : 62999018-021       📱 بر روی شماره همراه و واتس آپ کلیک کنید :0688967-0912