نکات کلیدی خرید ماشین لباسشویی

نکات کلیدی خرید ماشین لباسشویی

🌎 آدرس سایت : www.Pershila.com | ☎️ شماره تلفن ثابت جهت مشاوره و راهنمایی سایت پرشیلا و محصولات : 62999018-021 |  📱 شماره همراه و واتس آپ :0688967-0912  | 📱 پیج اینستاگرام : Pershilashop@

 

 10 نکته ای که باید در مورد ماشین لباسشویی بدانید

 

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی هستید ، مهم است که نیازهای خود را بفهمید و اینکه چه نوع ماشین هایی وجود دارد. بنابراین قبل از اینکه بیرون بروید و یک دستگاه شست و شو به خانه بیاورید ، در اینجا 10 چیزی است که باید درباره دستگاهی که می خرید بدانید.

  1. ماشین نیمه اتوماتیک است یا تمام اتوماتیک ؟ این بستگی به نیاز و محدودیت های بودجه شما دارد. در مورد تفاوت بین ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و ماشین لباسشویی منتظر مقالات بعدی ما در سایت پرشیلا باشید.

 

  1. تنظیمات شستشو : بسیاری از ماشین های لباسشویی کاملاً خودکار برنامه های مختلفی را برای شستشوی های مختلف مانند شستشوی ظریف ، شستشوی سریع ، یا شستشوی ویژه لباس های پشمی و... ارائه می دهند. بعضی از آنها را می توان براساس دور خشک کن ، پیش شستشو ، آبکشی اضافه و... سفارشی تنظیم کرد و حتی می توانید تنظیمات دلخواه خود را ذخیره کنید تا در دسترس داشته باشید.

 

  1. چرخش دورانی یا خشک کن : بسته به نوع پارچه و نوع لباسی که می خواهید بشویید ، چرخشی که با دور در دقیقه مشخص می شود مهم است. اقلام ظریف فقط باید در یک چرخه 300-500 گرم چرخانده شوند ، در حالی که اقلام قوی تر می توانند تا 1000 یا 1400 دور در دقیقه بروند.

 

  1. بهره وری و راندمان : ماشین لباسشویی شما چقدر در مصرف انرژی و آب صرفه جویی می کند؟ ماشین لباسشویی اقتصادی با حداقل گرید انرژی +A به معنای پس انداز در طولانی مدت است.

 

  1. اندازه و ابعاد : ماشین های درب از بالا باریک تر از ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو هستند. آیا لازم است ماشین لباسشویی خود را در گوشه ای تنگ قرار دهید؟ یا می توانید فضای اضافی را تأمین کنید و برای دفعات بیشتر به ماشین لباسشویی بزرگتری نیاز دارید که ما را به نقطه بعدی می رساند.

 

  1. ظرفیت شستشو: بسته به تعداد نفرات خانواده و ماکزیمم وزن لباس ها در هر بار شستشو نیاز است که لباسشویی با ظرفیت مناسب تهیه شود ...البته این را هم باید در نظر گرفت شرفیت وزنی دستگاه بر مبنای لباس خشک نمی باشد و شما باید مدنظر قرار دهید که چنانچه حجم کلی البسه خیس شود چه وزنی به خود خواهد گرفت!!

 

  1. خشک کن داره؟ اگر زندگی پر مشغله ای دارید و وقت کافی ندارید لباسشویی نیمه اتوماتیک خود را بچرخانید و یا البسه را جا به جا نمایید ، ماشین لباسشویی با خشک کن داخلی و تعبیه شده می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

  1. درب از  بالاست یا جلو؟ مزایا و معایب مختلفی برای ماشین های با درب از سمت بالا و جلو وجود دارد ، شما می توانید تفاوت بین یک ماشین بارگذاری بالا یا جلو را در مقاله بعدب ما بخوانید.

 

  1. برنامه : برنامه های استاندارد شامل نخ، پشم و دیگر تنظیمات حساس مانند الیاف ترکیبی یا شستن سریع می شود. یک دکمه قبل از شستشو و چرخش دورانی جداگانه از ویژگی های مشترک بیشتر ماشین لباسشویی هاست.همچنین موارد دیگری همچون تنظیمات لباس کودکان و برنامه رنگ های خاص از جمله مشکی و ... نیز در دیگر ماشین های لباسشویی وجود دارد.

اکثر ماشین های مدرن به کاربر اجازه می دهند تا دمای دلخواه شستشو را خود انتخاب کنند که از حدود 15 درجه سانتیگراد تا 90 درجه سانتیگراد درجه بندی شده است.

 

  1. برنامه پیش شستشو و اینکه آیا لباس از قبل خیس می خورد ؟ اگر بچه هایی دارید که دوست دارند کثیف شوند ، یا لکه های سخت زیادی دارید ، ممکن است بخواهید برای یک ماشین لباسشویی با چرخه قبل از خیساندن هزینه کنید.

 

هنگامی که ماشین لباسشویی مناسب خود را پیدا کردید ، به مواد شوینده مناسب نیاز خواهید داشت. اغلب پودر و مایع های ماشین لباسشویی به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای شما طراحی شده است و بصورت منحصر به فرد برای اطمینان از بهترین عملکرد در داخل ماشین لباسشویی شما ساخته شده است.

 

☎️ پل ارتباطی : برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع محصولات اینجا را کلیک نمایید.