قدم به قدم با شناخت بهتر تلوزیون های ال ای دی هوشمند

🌎 آدرس سایت : www.Pershila.com | ☎️ شماره تلفن ثابت جهت مشاوره و راهنمایی سایت پرشیلا و محصولات : 62999018-021 |  📱 شماره همراه و واتس آپ :0688967-0912  | 📱 پیج اینستاگرام : Pershilashop@

 

تلوزیون های LED

تلوزیون های (Liquid Emitting Diodes) LED در تعریف  ساده یک تلویزیون LCD صفحه تخت هستند که در تکنولوژی این محصولات از دیودهای ساطع کننده نور استفاده می شود برای منبع نور پس زمینه خود از لامپهای فلورسنت کاتدی سرد قبلی استفاده می کنند. معروف ترین تلویزیون LCD که روانه بازار شد از ماده فلوئورسنت در پشت پنل خود استفاده می کرد که به (cold cathode fluorescent lights)CCFLs معروف شد. تلویزیون های LED کوچکتر ، کم مصرف تر و دارای دامنه نوری بیشتر از فلورسانس ، رنگ های سیاه عمیق تر و اشباع بیشتری تولید می کنند. در سال 2005 ، سونی اولین تلویزیون LED را ارائه داد.

LED وسیله ای نیمه هادی است که با عبور جریان الکتریکی از آن نور مرئی ساطع می کند. نور به خصوص روشن نیست ، اما در اکثر LED ها تک رنگ است و در یک طول موج رخ می دهد. در مقایسه با چراغ های فلورسنت ، LED ها به میزان قابل توجهی نیاز به انرژی کمتری دارند و با کارایی بیشتری انرژی را به نور تبدیل می کنند تا در نتیجه گرما کمتر از بین برود و آنرا دقیقتر متمرکز کنید تا نشت نور کمتری وجود داشته باشد که باعث ایجاد فازی شود. عمر یک LED نیز بسیار بیشتر از سایر فناوری های روشنایی است.

اگرچه یک تلویزیون LED در واقع همان تلویزیون LCD با نور پس زمینه LED است ، اما صنعت آنها را به عنوان تلویزیون LED معرفی می کند. امروزه بیشتر تلویزیون ها تلویزیون های LED هستند.

 

 

تلوزیون ال ای دی

 

 

سفید یا RGB

LED های سفید هزینه کمتری دارند ، در حالی که LED های قرمز ، سبز و آبی (RGB) طیف رنگی غنی تری را ارائه می دهند.

نور پس زمینه

 Direct Light ، Edge Lit و Full Array

سه روش نور پس زمینه "کم نور محلی" برای تلویزیون های LED وجود دارد که همه آنها به صورت پویا نور پشت مناطق سیاه تصویر را تاریک می کنند.

  • روش اقتصادی تر نور مستقیم از LED هاست به صورت آرایه ای کم پشت به پشت استفاده می کند. از آنجا که LED ها دورتر از صفحه هستند تا اجازه دهند هر نور در پیکسل های بیشتری پخش شود ، تلویزیون های با نور مستقیم به ضخامت تلویزیون های LCD لامپ فلورسنت قدیمی CCFL هستند.

 

  • تلویزیون های LED با قابلیت روشنایی لبه، از طرفین به پشت صفحه تابانده و موارد فوق العاده نازک و ظریف را امکان پذیر می کند. اگرچه برخی از طرح ها کم نور انتخابی را ایجاد می کنند ، اما به اندازه آرایه کامل موثر نیستند. علاوه بر این ، آنها تمایل دارند که در لبه ها روشن تر از مرکز عمل کنند.

 

  • آرایه کامل تمام قسمت پشت صفحه را با LED پوشش می دهد. اگرچه قاب این نوع تلوزیون ها ضخیم تر از طرح های لبه دار است ، اما آرایه کامل جزئیات بهتری را در سایه و کنتراست بیشتری نسبت به روش های دیگر ارائه می دهد. ULED ، LED ، OLED ، LCD ، تلویزیون صفحه تخت و Dolby HDR از جمله تکنولوژی های حال حاظر هستند.

 

 

تلویزیون هوشمند چیست؟

یک تلویزیون هوشمند دقیقاً مانند یک تلویزیون عادی به نظر می رسد ، پس چه چیزی آن را متمایز می کند؟ به تمام کارهایی که روزانه با استفاده از تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود انجام می دهید ، مانند دسترسی به سرویس های پخش جریانی ، تغذیه رسانه های اجتماعی خود و مرور وب فکر کنید. با تلویزیون هوشمند ، به لطف درگاه های Wi-Fi و اترنت داخلی ، می توانید این کار را در صفحه بزرگ انجام دهید. تلویزیون هوشمند شما اساساً یک تلویزیون LED با اتصال به اینترنت و قابلیت اتصال یکپارچه به دستگاه های قابل حمل مختلف است!

 تلوزیون هوشمند

همه چیز در نوک انگشتان شما است

با این وجود همه تلویزیون های هوشمند برابر نیستند. تلویزیون های هوشمند سام و دوو به شما این امکان را می دهد تا به لطف My Home Screen 4.0 به راحتی به تمام محتوایی که مرتباً استفاده می کنید دسترسی پیدا کنید. شما می توانید صفحه اصلی خود را با Live TV ، برنامه های مورد علاقه خود ، نشانک های وب و حتی دستگاه هایی که اغلب استفاده می کنید ، سفارشی کنید.

معنی این امر این است که شما می توانید با لمس یک دکمه به فیلیمو یا قسمت های تلویزیونی ضبط شده دسترسی پیدا کنید. سپس کلیدهای بالا / پایین کنترل از راه دور به شما امکان می دهد از میان لیست برنامه های تلویزیونی یا سریالهای آپارات که اغلب مشاهده می کنید ، یکی را انتخاب کنید.

 تلوزیون هوشمند

 

دستگاه های خود را به راحتی متصل کنید

تلویزیون هوشمند شما قادر خواهد بود هر آنچه را که در دستگاه قابل حمل خود مشاهده می کنید ، اعم از تلفن هوشمند یا تبلت شما ، با سهولت تولید کند! علاوه بر این ، عملکرد ارتباط صوتی بلوتوث تلوزیون های سام و دوو همچنین به شما امکان می دهد بدون نیاز به تنظیمات پیچیده ، از طریق بلوتوث برای صداهای جذاب تر به بلندگوی صوتی بی سیم متصل شوید. همچنین می توانید تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود را به تلویزیون متصل کنید تا از بلندگوهای تلویزیون موسیقی پخش کنید - مناسب برای یک مهمانی در خانه!

ارتباطات اینترنتی تلوزیون های هوشمند

یک صفحه بزرگتر و بهتر برای همه موارد مربوط به اینترنت

گرچه درست است که شما می توانید Netflix را از هر دستگاهی تماشا کنید ، تصور کنید که تجربه تماشای شما در یک تلویزیون صفحه نمایش چقدر بهتر خواهد بود.

صفحه 65 اینچی LED تلویزیون هوشمند Daewoo DSL-65K5700U Smart LED TV 65 Inch تلویزیون تصاویر بسیار واضح و پویایی با عمق استثنایی تولید می کند ، حتی در صورت مشاهده از زاویه دید.

تلوزیون HDR