راهنما خرید کولر گازی

راهنما خرید کولر گازی

🌎 آدرس سایت : www.Pershila.com | ☎️ شماره تلفن ثابت جهت مشاوره و راهنمایی سایت پرشیلا و محصولات : 62999018-021 |  📱 شماره همراه و واتس آپ :0688967-0912  | 📱 پیج اینستاگرام : Pershilashop@

برای مشاهده و خرید انواع کولر گازی ، اینجا کلیک کنید.

راهنما خرید و نصب کولر گازی

کولر گازی راهی عالی برای خنک شدن و آرامش شما و خانواده در طول تابستان است. خرید کولر گازی بسیار طاقت فرسا است. انواع ، مدل ها و ویژگی های مختلفی وجود دارد ، دانستن چگونگی انتخاب مدل مناسب شما دشوار است. قبل از استقرار در یک واحد ، حتماً فضای مورد نیاز برای خنک سازی و هر ویژگی اختیاری را که می خواهید، در نظر بگیرید. پس از انجام این کار ، می توانید بخشی را پیدا کنید که کاملاً برای نیازهای خنک کننده شما مناسب باشد.

انتخاب اندازه مناسب

  • ناحیه مورد نیاز برای خنک شدن کولر را اندازه بگیرید. برای اندازه گیری عرض و طول فضای داخلی که می خواهید خنک شوید ، از یک نوار اندازه گیری استفاده کنید. سپس عرض را در طول ضرب کنید. کولرهای گازی مختلف ظرفیت خنک کنندگی متفاوتی دارند ، بنابراین برای انتخاب یکی از ظرفیت های خنک کننده مناسب برای اندازه فضای مورد نظر برای خنک کردن ، به این اطلاعات نیاز دارید.اگر دیواری یا درب فضایی را که می خواهید از یک اتاق مجاور خنک کنید جدا نمی کند ، مساحت اتاق مجاور را به محاسبه خود اضافه کنید زیرا تهویه هوا نیز باید آن فضا را خنک کند.

  • یک واحد A / C با درجه توصیه شده BTU برای فضای خود پیدا کنید. ظرفیت خنک کنندگی کلیه سیستم های تهویه مطبوع با واحد BTU (واحد حرارتی انگلیس) در ساعت اندازه گیری می شود. با مشاهده BTU واحد ، می توانید منطقه ای را که می تواند به اندازه کافی خنک شود ، بشناسید. هرچه BTU واحد بالاتر باشد ، مساحت بیشتری می تواند خنک شود. برچسب یا توضیحات آنلاین یک تهویه مطبوع خاص به طور معمول نشان می دهد که واحد قادر به خنک کردن منطقه است. به عنوان مثال یک تهویه مطبوع با ظرفیت خنک کننده 5000 BTU می تواند اتاق هایی را مساحت بین 100 تا 150 فوت مربع (9.3–13.9 متر مربع) خنک کند. برای خنک کردن اتاقی با مساحت 150–250 فوت مربع (14–23 متر مربع) به یک تهویه هوا با ظرفیت خنک کننده 6000 BTU نیاز دارید.  برای راهنمای جامع در مورد اینکه چه درجه BTU با اندازه اتاق شما بیشتر مطابقت دارد.

  • اگر فضای شما نور خورشید زیادی دریافت می کند ، یک واحد A / C با درجه BTU بالاتر دریافت کنید. جدا از اندازه فضایی که می خواهید خنک کنید ، میزان تابش نور خورشید و سایر عوامل نیز تعیین کننده درجه BTU شما هستند. اگر اتاق شما نور مستقیم زیادی از آفتاب دریافت می کند ، با واحدی با 10 درصد ظرفیت بیشتر بروید.

  • اگر اتاقی که خنک می کنید به شدت سایه زده است ، واحدی با ظرفیت 10 درصد کمتر بخرید.
  • اگر از تهویه هوا برای خنک کردن آشپزخانه خود استفاده می کنید ، 4000 BTU دیگر اضافه کنید.
  • اگر بیش از 2 نفر به طور منظم در اتاق می گذرانند ، ظرفیت کولر گازی را که خریداری می کنید 600 BTU برای هر نفر افزایش دهید.

 

انتخاب قرار گیری مناسب

اگر می خواهید مقرون به صرفه عمل کنید کولر گازی پنجره ای را انتخاب کنید. کولرهای گازی پنجره ای روی پنجره شما قرار می گیرند ، و توسط یک براکت نصب می شوند که شما در آستانه پنجره خود پیچ ​​می کنید. آنها دارای ظرفیت خنک کنندگی از 5000 تا 12،500 BTU هستند و توانایی خنک سازی اتاقهایی با مساحت 100-650 فوت مربع (9.3-60.4 متر مربع) را دارند. قیمت واحدهای کوچکتر معمولاً چیزی در حدود 150 تا 250 دلار است ، در حالی که واحدهای بزرگتر با ظرفیت خنک کننده بالاتر می توانند 600 دلار هزینه داشته باشند.

 

       

 

 کولرهای گازی پنجره ای را در پنجره یا در فضای مشخصی که برای کولر گازی پنجره ای در دیوار شما طراحی شده نصب کنید.

 قبل از انتخاب کولر گازی پنجره ای ، پنجره خود را اندازه بگیرید. واحدهای A / C پنجره در اندازه های مختلفی ارائه می شوند.ارتفاع و عرض پنجره خود را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که این ابعاد کمی بیشتر از واحد تهویه مطبوع خریداری شده شما باشد. ارتفاع ، عرض و عمق یک واحد A / C روی جعبه آن چاپ می شود.

 

  • اگر نصب بر روی پنجره گزینه مناسبی برای شما نیست ، یک واحد قابل حمل را انتخاب کنید. واحدهای قابل حمل مانند جعبه های بزرگ به نظر می رسند و وزن آنها معمولاً بین 50–80 پوند (23–36 کیلوگرم) است. آنها عالی هستند زیرا شما می توانید آنها را از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کنید. ظرفیت خنک کننده آنها از 9000 BTU تا 15،500 BTU است. این واحدها از انرژی بیشتری نسبت به واحدهای پنجره ای با اندازه قابل استفاده استفاده می کنند و در خنک سازی کارآیی ندارند. راحت ترند اما قابل حمل هستند.

    کولرهای گازی قابل حمل معمولاً گرانتر از واحدهای پنجره ای هستند و قیمت آنها از 300 تا 700 دلار است.

    واحدهای قابل حمل همچنین دارای سر و صدا از واحدهای پنجره ای هستند. شما باید واحد قابل حمل را نزدیک پنجره قرار دهید تا بتواند هوای گرم را از طریق شلنگ خود به سمت خارج خارج کند.

 

  • اگر می خواهید چندین اتاق را خنک کنید ، سراغ یک واحد بدون کانال جدا شده بروید. یک دستگاه تهویه مطبوع بدون مجرای داکت می تواند چندین اتاق را بی سر و صدا و کارآمد خنک کند. واحدهای بدون کانال تقسیم گرانتر از واحد های قابل حمل و پنجره هستند که معمولاً حداقل 1000 دلار هزینه دارند. این نوع تهویه مطبوع به عنوان یک سیستم "split" شناخته می شود زیرا بین یک واحد داخلی و یک واحد خارجی تقسیم شده است. به آن "بدون مجرا" می گویند زیرا به نصب مجاری هوا در خانه شما احتیاج ندارد. در عوض ، یک شلنگ کوچک از طریق دیواره شما عبور می کند و واحد داخلی را به واحد خارجی متصل می کند. واحد داخلی معمولاً به صورت بلندی بر روی دیواری نزدیک سقف نصب می شود و به نظر می رسد یک جعبه سفید و باریک است.

   نصب واحدهای بدون کانال Split دشوار است ، بنابراین ممکن است بخواهید با یک متخصص تماس بگیرید تا نصب را انجام دهد.

 

گرفتن یک واحد تهویه مطبوع مرکزی

 

  • یک کولر گازی مرکزی بخرید تا کل خانه شما خنک شود. کولر گازی مرکزی گرانترین و سخت ترین گزینه نصب است اما می تواند کل خانه شما را خنک کند. هزینه واحد مرکزی هوایی بین 3000 تا 7000 دلار برای شما خواهد بود. علاوه بر این ، باید هزینه های خود را برای ارزیابی قبل از نصب خانه ، هرگونه اصلاح یا نصب مجاری لازم و نصب واقعی واحد هزینه کنید.
  • برنامه ریزی یک ارزیابی قبل از نصب. در طول این ارزیابی ، یک متخصص HVAC واجد شرایط کانال های خانه خود را بررسی می کند تا مطمئن شود که می تواند جریان هوای یک تهویه مطبوع مدرن را کنترل کند. آنها همچنین به دنبال مکان هایی هستند که هوا از خانه شما نشت می کند ، و ظرفیت خنک سازی را که برای خنک سازی مناسب خانه شما لازم است ، تعیین می کنند.

 

 

 

 

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع محصولات از طریق شماره تماس 02162999018 با ما در ارتباط باشید.