بهترین مدل های جاروبرقی در سال 2021

بهترین مدل های جاروبرقی در سال 2021

🌎 آدرس سایت : www.Pershila.com | ☎️ شماره تلفن ثابت جهت مشاوره و راهنمایی سایت پرشیلا و محصولات : 62999018-021 |  📱 شماره همراه و واتس آپ :0688967-0912  | 📱 پیج اینستاگرام : Pershilashop@

جارو برقی خوب چی بخرم ؟

برای پاسخ به سوال جارو برقی خوب چی بخرم لازمه تا ابتدا بهترین برند های جاروبرقی را بشناسید که در ادامه قصد داریم تا چند تا از بهترین مدل جاروبرقی ها از بهترین مارک جاروبرقی هایی که در بازار وجود دارند بررسی کنیم ، پس برای یافتن پاسخ سوالات بهترین مارک جارو برقی چیست ؟ و یا بهترین برند جاروبرقی چیست توصیه میکنم ادامه مطلب را بخوانید .

بهترین مارک جاروبرقی خارجی کدام است ؟

در رابطه با بهترین مارک جاروبرقی خارجی از ما سوالات بیشماری پرسیده می شود ، اگر می خواهید تا با بهترین جاروبرقی خارجی آشنا شوید ابتدا باید بهترین مارک خارجی جارو برقی را بشناسید که از آن می توان به برند های ال جی ، سامسونگ ، بوش ، آاگ و … اشاره کرد . در پاسخ به سوال بهترین مارک جارو برقی چیست ؟ باید برند هایی که نام بردیم را بررسی کنیم .

بهترین مارک جارو برقی ایرانی کدام است ؟

همان طور که پیش تر هم شرح دادیم برند پارس خزر برند ایرانی است که در زمینه تولید محصولات برقی خانه بسیار حرفه ای عمل کرده است و هر کسی که سوالی چون بهترین مارک جارو برقی ایرانی چیست را ازم میپرسد برند پارس خزر را به او معرفی می کنم که در همین مطلب بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر را بررسی کردیم .

بهترین جاروبرقی 2020 چیست ؟

در پاسخ به سوال بهترین جاروبرقی 2020 چیست باید بیان کنیم که در سال 2020 برخی از مارک های جاروبرقی خیلی رو بورس بودند البته هنوز هم همینطور است ، اما اگر بخواهیم بهترین جاروبرقی 2020 را شرح دهیم باید به برند هایی چون بوش ، زیمنس ، پاناسونیک ، آاگ و … اشاره کرد . شاید بعد از شناخت بهترین مارک جاروبرقی این سوال برای شما به وجود آید که کدام مدل جاروبرقی ها بهتر است ، برای یافتن جواب این سوال نیاز است تا قبل از خرید راهنمای خرید جاروبرقی را مطالعه کنید .

جارو برقی خوب چی بخرم ؟

در پاسخ به سوال جارو برقی خوب چی بخرم باید بگوییم که ایتدا لازمه بهترین مارک جارو برقی ها را بشناسید و سپس براساس نیاز خود و انتظاراتی که از یک جارو برقی دارید و پس از خواندن راهنمای خرید جاروبرقی ها بهترین جارو برقی را برای خود خریداری کنید .

راهنمای خرید بهترین جاروبرقی

در این قسمت سعی کرده ایم تا به طور مختصر و مفید نکات مهم در خرید جارو برقی را بررسی کنیم ، در این حال توصیه می شود تا ابتدا بر اساس این ویژگی های نیاز خود را بررسی کنید و سپس بهترین مارک جاروبرقی را خریداری کنید .

جارو برقی کیسه دار بخرم یا بدون کیسه ؟

جارو برقی کیسه دارد گرد و غباری که جارو شده است را در داخل کیسه ای جمع آوری می کند که جنس این نوع کیسه ها می تواند از کاغذ ، پارچه و یا حتی پاکت های یک بار مصرف باشد . جارو برقی های بدون کیسه دارای مخزن جداگانه ای هستند ، در واقع پس از پر شدن مخزن می توان ان را خالی کرد و دوباره بر سر جای خود برگرداند . انتخاب بین این دو مدل بستگی به نیاز و راحتی شما دارد.

قدرت موتور بهترین مارک جاروبرقی

در واقع این نکته که جارو برقی تا چه اندازه ای قدرت مکش دارد و تا چه حدی میتواند منزل شما را تمیز کند بستگی به توان و قدرت موتور دستگاه دارد ،البته نباید تنها قدرت مکشی را به قدرت موتور نسبت داد چرا که عوامل دیگری هم در این امر موثر هستند ، اما قدرت موتور هم از اهمیت بالایی برخوردار است ، البته که بهترین برند جاروبرقی از قدرت مکش خوبی برخوردار است .

لوله خرطومی جاروبرقی

این نوع لوله های جارو برقی عموما از جنس پلاستیک و یا کنف است ، برندهای بسیار گوناگونی هستند که از این دو نوع جنس استفاده می کنم اما با توجه به تجربه ای که داشته ام می توانم بگویم که لوله های خرطومی که از جنس کنف باشند از دوام بالاتری برخوردار هستند ، اما مدل های پلاستیکی آن ها می تواند بر اثر کشش آسیب ببینند .

پاروی جارو برقی

نوع پارو و طراحی ان نیز می تواند در قدرت مکش دستگاه تاثیر گذار باشد ، علاوه بر آن در راحتی استفاده نیز بسیار پر اهمیت است ، در حقیقت یک پارویی مناسب به راحتی بر روی سطح حرکت می کند و نیاز به انرژی و فشار آورده به کمر و دست نمی باشد .

لوله تلسکوپی

در خرید بهترین مارک جارو برقی لوله تلسکوپی اهمیت بسیار بالایی دارد، وجود این لوله این امکان را به شما می دهد تا در حالت ایستاده به راحتی سطوح مختلف را جارو کشید . البته این نکته را مد نظر خود قرار دهید که لوله تلسکوپی بهتر است قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد .

توجه به طول سیم جاروبرقی

این حالت که در هنگام جارو کشیدن چندین مرتبه باید سیم جارو برقی را جدا کنیم و به محل نزدیک تری اتصال دهیم خیلی خسته کننده است ، پس اگر نمی خواهید که این کار را انجام دهید توصیه میکنم جارو برقی با طول سیم بلند خریداری کنید .

میزان صدای بهترین مارک جارو برقی

قطعا می دانید که جارو برقی ها صدای بلندی دارند ، به همین دلیل خیلی از شرکت ها در رقابت هستند تا مدل هایی از جارو برقی ها را روان بازار کنند که از محدوده صدای کمتری برخوردار هستند . توصیه می شود اگر به این قضیه حساس هستید به سراغ دستگاهی بروید که میزان دسی بل صدای آن کمتر باشد.

قیمت جاروبرقی

همانطور که قطعا تا به اینجای مقاله متوجه شده اید ، جارو برقی ها هر کدام دارای قابلیت های متفاوت و همچنین از برند های بسیار متفاوت تولید می شوند ، به همین دلیل قیمت جاروبرقی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان برای هر کدام قیمت دقیقی را بیان کرد.

مشخصات جاروبرقی خوب

قطعا یک جاروبرقی خوب دارای مشخصاتی است که در ادامه این مشخصات را بررسی خواهیم کرد .

جارو برقی خوب است که از بهترین مارک جارو برقی خریداری شده باشد

از قیمت متناسب و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار باشد .

از دیگر مشخصات جارو برقی خوب می توان به صدای کم جاروبرقی اشاره کرد .

یکی جارو برقی خوب باید لوله تلسکوپی داشته باشد که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد .

یکی از مهم ترین مشخصات جاروبرقی خوب قدرت مکش قوی جاروبرقی می باشد .

 

1. بهترین جارو برقی پارس خزر (Pars Khazar)

پارس خزر یکی از برترین برند های ایرانی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی برقی فعالبت می کند و امروزه به یکی از بهترین برند ها در خاورمیانه و جهان تبدیل شده است ، در رابطه با جارو برقی ها به طور قطع می توان گفت که جارو برقی های پارس خزر جزو بهترین جارو برقی ها هستند .

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

جاروبرقی پارس خزر را می توانید با گارانتی و خدمات پس از فروش خوب بخرید . این مدل دارای 3 سری متنوع بوده و حدود 8 کیلو گرم وزن دارد .

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

یکی از پرفروش ترین جاروبرقی هایی که در بازار وجود دارد این نوع جاروبرقی از پارس خزر می باشد که با تنوع رنگی و کیفیت خوبی هم به فروش می رسد .

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W

این نوع جاروبرقی با توجه به طراحی که دارد یکی از جاروبرقی ها جمع و جور محسوب می شود و با قدرتی که دارد از مکش بسیار خوبی برخوردار می باشد .

جارو برقی پارس خزر مدل ECO 1900W

یکی از جاروبرقی های کیسه دار در بازار که از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار می باشد این مدل است که دارای قدرت موتوری به اندازه 1900 وات می باشد .

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

مدل جاروبرقی توربو از دیگر محصولات جاروبرقی می باشد که از قدرت مکش بسیار خوبی برخوردار بوده و یکی از بهترین انتخاب شما می تواند به شمار رود .

جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W

این مدل جاروبرقی دارای فیلتر بهداشتی و لوله تلسکوپی می باشد و محدوده توان مصرفی آن بین 2000 تا 2500 وات نیز اندازه گیری شده است .

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS

این نوع جاروبرقی علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت و دوام خوبی هم برخوردار می باشد به گونه ای که اکثر مصرف کنندگان آن را پیشنهاد داده اند .

بهترین مدل جارو برقی پارس خزر : مدل VC-2000W

این مدل یکی از بهترین مارک جاروبرقی های پارس خزر است که از نوع کیسه دار می باشد . توان این مدل حدود 2000 وات است و همچنین طول کابل آن حدود 5 متر می باشد ،پاکت این مدل جارو برقی به صورت یک بار مصرف است و علاوه بر آن وزن حدود 8 کیلوگرم دارد که ممکن است برای برخی از افراد وزن بالایی باشد و قابلیت جذب مایعات در این مدل مشاهده نمی شود و همچنین مجهز به فیلتر ورودی هوا است . وجود سری جمع آوری مو یکی دیگر از قابلیت های ویژه این محصول می باشد .

پرفروش ترین جاروبرقی های پارس خزر

بهترین جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

بهترین جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000

بهترین جاروبرقی پارس خزر مدل AROMA 2000

بهترین جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W

 

 

2. بهترین جاروبرقی سامسونگ (SAMSUNG)

قطعا در زمینه لوازم برقی برند سامسونگ را هم می شناسید ، این برند در سال 1938 در کشور کره تاسیس شده است و یکی از بهترین برند جاروبرقی به شمار می رود ، در کل کشور کره در زمینه تولید و ساخت انواع تجهیزات های برقی بسیار پیشرفته عمل کرده است  ، امروزه سامسونگ بیش از چندین نوع زیر مجموعه دارد . در حقیقت اگر از شما پرسیدند بهترین برند جاروبرقی چیست توصیه می کنم برند سامسونگ را حتما معرفی کنید .

جارو برقی سامسونگ مدل KING-18

محدوده توان مصرفی این جاروبرقی بین 1500 تا 2000 وات است محدوده میزان صدای آن حدود 80 دسیبل اندازه گیری شده است و سه سری متنوع دارد .

جارو برقی سامسونگ مدل QUEEN-18

این نوع جاروبرقی سامسونگ در دو رنگ جیگری و قرمز به فروش می رسد و با توجه نظرات یکی از بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی های سامسونگ به شمار می رود.

جارو برقی سامسونگ مدل VC-910

این مدل جاروبرقی به اندازه 8 کیلوگرم وزن دارد . قدرت موتور آن حدود 2100 وات اندازه گیری شده است و از مدل جاروبرقی های کیسه دار نیز به شمار می رود .

جارو برقی سامسونگ مدل KING-20

این مدل جاروبرقی سامسونگ دارای نوع فیلتر از طراحی زیبایی برخوردار می باشد . قدرت مکش خوبی از خود نشان داده است و دارای مخزن 4 لیتری نیز می باشد .

بهترین مدل جارو برقی سامسونگ مدل KING-18

این نوع جارو برقی یکی از بهترین جارو برقی های سامسونگ می باشد که وزن ان تقریبا معادل 5.8 کیلوگرم است ، این مدل از نوع کیسه دار است و قدرت موتور ان حدود 1800 وات می باشد ،کیسه این نوع جارو قابل شست و شو است و میزان صدای آن حدود 80 دسی بل است و محدوده طول کابل برق آن 5 تا 10 متر می باشد . براساس نظرات خریداران این نوع جارو برقی از نظر خرید ارزشمند است . در پاسخ به سوال جارو برقی خوب چی بخرم این مدل را می توان معرفی کرد .

پرفروش ترین جاروبرقی های سامسونگ

بهترین جاروبرقی سامسونگ مدل KING-20

جاروبرقی خوب سامسونگ مدل VC-910

جارو برقی سامسونگ مدل VC-920

بهترین جاروبرقی سامسونگ مدل Prince 3

جاروبرقی خوب سامسونگ مدل QUEEN-18

 

 

3. بهترین جاروبرقی فیلیپس (Philips)

فیلیپس نام یک برند هلندی است که در زمینه تولید انواع تجهیزات های الکتریکی خانگی فعالیت می کند . این برند محبوب در سال 1891 فعالیت خود را آغاز کرده است و امروزه محصولات خود را به بیش از 60 کشور عمده جهان صادر می کند ، از بهترین مارک جاروبرقی می توان نام برند فیلیپس را ذکر کرد .

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

محدوده توان مصرفی این جاروبرقی بین 2000 تا 2500 وات می باشد و دو سری متفاوت دارد و وزن آن اندازه 3 کیلوگرم است که می توان گفت وزن خوبی دارد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

مدل جاروبرقی ها فیلیپس از طراحی زیبایی برخوردار هستند . ف این مدل جاروبرقی با محدوده صدای زیر 65 دسیبل یکی از جاروبرقی ها کم صدا به شمار می رود.

بهترین مدل جارو برقی فیلیپس مدل FC9170

یکی از بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 است، این مدل جارو با توجه به قابلیت هایی که دارد جزو پرفروش ترین ها است، جنس بدنه بهترین نوع جاروبرقی فیلیپس از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و علاوه بر آن سیمی به طول 9 متر را دارا می باشد. این مدل جارو برقی از نوع مخزن دار است که بر روی دسته آن قابلیت تنظیمات قدرت مکش وجود دارد، توان مصرفی این مدل حدود 2200 وات می باشد و ظرفیت مخزن زباله آن 4 لیتر است. قطعا فیلیپس جزو یکی از بهترین مارک جارو برقی ها در بازار است.

 

 

4. بهترین جارو برقی پاناسونیک (Panasonic)

برخی به اشتباه بر این باورند که پاناسونیک برندی ایرانی است اما در واقع پاناسونیک نام یک برند ژاپنی است که در سال 1918 در ژاپن تاسیس شده است . این برند را می توان به عنوان یکی از بهترین مارک جاروبرقی دنیا معرفی کرد .

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

این نوع جاروبرقی با تنوع رنگی بالایی به فروش می رسد و تقریبا به اندازه 8 کیلوگرم نیز وزن دارد قدرت موتور آن حدود 2000 وات اندازه گیری شده است.

جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813

این نوع جاروبرقی دارای طراحی مستطیلی است و به راحتی می توانید در زمان خاموش بودن ان را به صورت ایستاه در داخل کمد قرار دهید تا جای کمتری بگیرد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG717

طراحی این جاروبرقی کیسه دار به صورت ساده بوده و از ویژگی های آن می توان به قدرت موتور بالا و میزان صدای کم آن نیز اشاره کرد .

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715

یکی از شیک ترین و بهترین جاروبرقی هایی که در بازار وجود دارد این نوع جاوربرقی از برند پاناسونیک با توان مصرفی خوب 2100 وات می باشد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ911

یکی دیگر از پرفروش ترین جاروبرقی ها این مدل جاروبرقی می باشد که دارای محدوده توان مصرفی بین 1500 تا 2000 وات می باشد و میزان صدای کمی دارد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG711

این مدل جاروبرقی از طراحی بسیار خوبی برخوردار است به عنوان مثال دسته ان قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و باعث شده تا سهولت استفاده از ان راحت تر باشد.

بهترین مدل جارو برقی پاناسونیک مدل MC_CG713

این مدل جارو برقی از بهترین مدل جاروبرقی های کیسه ای برند پاناسونیک می باشد، این نوع محصول وزنی حدود 8 کیلوگرم دارد و قدرت موتور آن حدود 2000 وات است. از ویژگی های مهم این محصول باید به میزان صدای آن اشاره کرد که حدود 65 دسی بل است که می توان گفت نسبت به دیگر جاروبرقی ها از میران صدای بسیار کمتری برخوردار است و مضاف بر آن گنجایش مخزن قابل توجهی دارد که حدود 6 لیتر است و محدود کابل برق آن 5 تا 10 متر می باشد و همچنین دارای فیلتر بهداشتی است.

پرفروش ترین جاروبرقی های پاناسوینک

بهترین جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715

جاروبرقی خوب پاناسونیک مدل MC-CJ911

بهترین جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813

جاروبرقی خوب پاناسونیک مدل MC-CG711

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ913

 

5. بهترین جاروبرقی تولیپس (tulips)

تولیپس یکی از بهترین برند های ایرانی می باشد که در زمینه تولید انواع محصولات خانه فعالیت می کند . محصولات تولیپس از سال 1380 وارد بازار شد و توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند . از بهترین مارک جارو برقی ایرانی در بازار می توان به برند تولیپس نیز اشاره کرد .

جاروبرقی تولیپس مدل VC-A635R

از مدل جاروبرقی های سه چرخ می توان به این مدل اشاره کرد که قابلیت های متفاوتی چون سری جمع آوری مو ،سیم جمع کن ،قدرت 2400 وات ... دارد .

جاروبرقی تولیپس مدل VC-A635 D

این نوع جاروبرقی دارای لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی می باشد و از مدل جاروبرقی های کیسه دار به شمار می رود که توان مکشی به اندازه 2400 وات دارد .

جاروبرقی تولیپس مدل VC-624 D

این نوع جاروبرقی دارای 3 سری و یک پارویی می باشد و از مدل جاروبرقی های کیسه دار بازار به شمار می رود و از طراحی شیکی برخوردار می باشد .

جاروبرقی تولیپس مدل VC-622S

این مدل جاروبرقی با توجه به وزن 54 کیلوگرمی تقریبا از مدل جاروبرقی ها کم وزن شمرده می شود و موتور آن قدرتی به اندازه 2200 وات نیز دارد .

جاروبرقی تولیپس مدل VC-625

وزن این جاروبرقی حدود 7 کیلوگرم اندازه گیری شده است و پاکت آن دارای ظرفیتی به اندازه 3 لیتر می باشد که به صورت دائمی هم قابل استفاده است .

 

6. بهترین جاروبرقی مایدیا (midia)

برند میدیا که در ایران عده یادی ان را با نام مایدیا می شناسند تقریبا حدود 50 سال است که محصولاتی را تولید می کند و در طی دهه اخیر جزو لیست برترین برند های جهانی شمرده می شود ، محصولات میدیا ساخت کشور چین می باشد ، این روز ها برند های چینی رشد بسیار خوبی را در پیش دارند . برای شناخت بیشتر می توانید مطلب مایدیا ساخت کجاست را بخوانید . در پاسخ به سوال جارو برقی خوب چی بخرم می توان برند میدیا اشاره کرد .

جاروبرقی مایدیا مدل Midea 15E Vacuum Cleaner

این مدل جاروبرقی دارای وزنی به اندازه 5 کیلوگرم است و موتور آن دارای توانی به اندازه 2200 وات می باشد که می توان گفت قدرت خوبی دارد .

جاروبرقی مایدیا مدل VC-F570

این مدل جاروبرقی دارای لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی می باشد . از مدل جاروبرقی های کیسه دار با توان مکش 2200 وات می باشد .

جاروبرقی مایدیا مدل 15EA

این نوع جاروبرقی از برند میدیا از ظاهر زیبایی برخوردار می باشد و دارای گارانتی 18 ماهه می باشد و حدود 2400 وات قدرت موتور آن می باشد

جاروبرقی مایدیا مدل VC-S900D

مدل جاروبرقی های میدیا همراه با گارانتی به فروش می رسند واین مدل آن در رنگبندی های مختلفی در بازار وجود دارد و صدای مناسبی هم دارد .

جاروبرقی مایدیا مدل VC-12A

این نوع جاروبرقی دارای میزان صدایی به اندازه 70 دسیبل می باشد و در مقابل قدرت موتور 2200 وات دارد و یکی از جاروبرقی ها کم صدا است.

 

7. بهترین جاروبرقی دوو (daewoo)

از دیگر برند های کره ای که طرفداران بسیار زیادی دارد می توان به بنرد دوو نیز اشاره کرد . دوو یکی از بزرگترین برند های در بازار جهانی لوازم خانگی به شمار می رود که از سال 1967 فعالیت خود را آغاز کرده است و دارای زیر مجموعه های بسیار زیادی است که محصولات خود را تولید می کنند . دوو را می توان یکی از بهترین مارک جاروبرقی معرفی کرد .

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

یکی از جاروبرقی ها برند دوو که از ویژگی های خوبی برخوردار می باشد این نوع جاروبرقی متاسفانه وزنی تقریبا زیادی به اندازه 10 کیلوگرم دارد .

جاروبرقی دوو مدل DVC-S22W

این نوع جاروبرقی از برند دوو را می توان یک از بهترین شیک ترین جاروبرقی ها در بازار شمرد که قابلیت هایی چون فیلتر بهداشتی و لوله تلسکوپی دارد.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B

این مدل جاروبرقی از طراحی متفاوت تری برخوردار می باشد و تنظیمات کنترل آن بر روی دسته طراحی شده و از مدل جاروبرقی های بروز بازار است.

جاروبرقی دوو مدل DVC-S22G

محدوده توان مصرفی این مدل جاروبرقی بین 2000 تا 2500 وات می باشد و توان مکش آن برابر با 650 وات است، همچنین وزنی به اندازه ده کیلو دارد.

 

8. بهترین جارو برقی الجی (LG)

قطعا همه نام برند معروف و پر طرفدار ال جی را می شناسند ، در واقع الجی نام یک شرکت کره ای است که در سه بخش عمده تولید لوازم الکتریکی ، تجهیزات شیمیایی و تولید مواد شیمایی فعالیت می کند و محصولات خود را به بیش از 80 کشور برتر جهان صادر می کند ، ال جی قطعا یکی از بهترین مارک جاروبرقی به شمار می رود .

بهترین مدل جارو برقی ال جی : مدل VB-5220HTS

یکی از بهترین مارک جاروبرقی هایی که در بازار وجود دارد این نوع جارو برقی است از قدرت موتور 2000 وات برخوردار است ، این نوع جارو برقی ال جی قابلیت جذب مایعات را ندارد و وزن آن معادل 4.5 کیلوگرم است که می توان گفت جزو دسته جارو برقی های سبک به شمار می رود ، این نوع جارو برقی از نوع بدون کیسه یا مخزن دار است . با توجه به وزن مناسبی که دارد می توان گفت جا به جایی آن ها بسیار راحت است . میزان صدای این محصول حدود 82 دسیبل تعیین شده است .

پرفروش ترین جاروبرقی های ال جی

بهترین جاروبرقی ال جی مدل VN-3824H

جارو برقی خوب ال جی مدل VB-8120H

بهترین جاروبرقی ال جی مدل VN-3320K

جارو برقی خوب ال جی مدل VN-3822

بهترین جاروبرقی ال جی مدل VB-5220HTS

جارو برقی ال جی مدل VI-3870H

 

9. بهترین جاروبرقی بوش (Bocsh)

بوش برندی آلمانی است که در سال 1886 تاسیس شده است و جزو قدیمی ترین برند هایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت می کند و هنوز هم با گذشت سال ها جزو برترین برند ها به شمار می رود ف در حقیقت بوش را می توان در دسته بهترین مارک جاروبرقی در بازار دانست.

بهترین مدل جاروبرقی بوش : مدل BSG8PRO3

از این نوع جارو برقی می توان به عنوان بهترین جارو برقی بوش یاد کرد . این مدل جارو برقی توانی به حدود 1400 وات دارد و همچنین گنجایش مخزن آن 6 لیتر است که می توان گفت از گنجایش قابل قبولی برخوردار است . طول کابل این مدل حدود 9 متر می باشد ، وزن بهترین مارک جارو برقی بوش تقریبا معادل 6.8 کیلوگرم است که می توان گفت وزن مناسبی است و جا به جایی آن چندان مشکل ساز نیست . این نوع جارو برقی قابلیت جذب مایعات را دارد .

10. بهترین جارو برقی آاگ (AEG)

آاگ اولین برندی است که انواع سشوار ها را تولید کرده و در واقع مخترع سشوار بوده است ، این برند محبوب در سال 1883 در کشور آلمان تاسیس شده است و از همان زمان تا به امروز توانسته است برترین لوازم برقی را تولید کند . آاگ را قطعا می توان یکی از بهترین مارک جاروبرقی موجود در بازار دانست .

بهترین مدل جاروبرقی آاگ مدل VX91_WM

یکی از بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی های آاگ این مدل می باشد، این مدل جاروبرقی دارای میزان صدای 65 تا 70 دسی بل است و وزنی معادل تقریبا 6 کیلوگرم دارد، قدرت موتور این دستگاه حدود 850 وات است. در واقع پاکت این نوع جارو برقی از نوع کیسه یه بار مصرف است، طول کابل این مدل را نباید فراموش کرد، این نوع جارو برقی آاگ علاوه بر داشتن گنجایش 5 لیتر برای مخزن طول کابلی به اندازه 9 متر را دارا می باشد.

 

 

☎️بر روی شماره تلفن کلیک کنید : 62999018-021       📱 بر روی شماره همراه و واتس آپ کلیک کنید :0688967-0912