10 کاربرد اساسی ماکروویو

10 کاربرد اساسی ماکروویو

🌎 آدرس سایت : www.Pershila.com | ☎️ شماره تلفن ثابت جهت مشاوره و راهنمایی سایت پرشیلا و محصولات : 62999018-021 |  📱 شماره همراه و واتس آپ :0688967-0912  | 📱 پیج اینستاگرام : Pershilashop@

برای مشاهده و خرید انواع ماکروویو ، اینجا کلیک کنید.

 

مایکروویو زندگی همه را کمی راحت تر می کند. در حقیقت ، اگر فقط از این محصول برای گرم کردن شام های منجمد خود استفاده می کنید ، بسیاری از ویژگی ها را از دست می دهید. علاوه بر یک ابزار همرفت ، این می تواند یک همراه هنری، یک دستیار نانوایی ، یک آزمایشگاه علمی و موارد دیگر باشد. در واقع ، تنها کاری که نمی تواند انجام دهد جاسوسی برای شما است. در اینجا 10 کار وجود دارد که شما احتمالاً نمی دانید مایکروویو شما می تواند انجام دهد.

  1. درست کردن ناهار

مایکروویو فقط برای پس مانده ها نیست. اگر دستورالعمل درست را پیدا کنید ، می توانند رویداد اصلی در مورد پخت و پز باشند. ریزوتو؟ انچیلاداس؟ روپا ویا؟ مرغ و کوفته؟ پختن همه این ها فقط با کمی دانش فنی مایکروویو آسان است. آشپزهای خوابگاه ، خوشحال شوید.

  1. پختن کیک

زین پس با از پیش گرم شدن فر خداحافظی کنید ، زیرا در کسری از زمان می توانید یک کیک عالی در مایکروویو درست کنید. به طور جدی ، کیک شکلاتی کامل در لیوان فقط به 90 ثانیه زمان پخت در مایکروویو نیاز دارد. آیا می خواهید شیک تر شوید؟ شما می توانید فقط با 10 دقیقه در مایکروویو یک کیک سه لایه را برای 10 تا 12 نفر دور هم بریزید.

پختن کیک در ماکروویو

  1. یک تخم مرغ عالی درست کن

فکر نمی کردید شام تنها وعده غذایی باشد که مایکروویو می تواند بر آن تسلط یابد ، درست است؟ مهم نیست چقدر تخم مرغ های خود را دوست دارید - مخلوط شده ، صاف شده ، تخم مرغ عسلی باشد یا به سختی جوشانده شود - می توانید فقط در چند دقیقه آنها را در مایکروویو درست کنید. در واقع ، طبق آزمایش Good Housekeeping ، تخم مرغهای سبزیجات و آب پز شده حتی در مایکروویو بهتر از اجاق گاز تهیه می شوند.

 

  1. سبزیجات بخارپز

سبد بخار خود را دور بریزید ، زیرا کلید سبزیجات کاملا بخارپز شده در تمام مدت مایکروویو شما بوده است. می توانید وعده های کوچک سبزیجات مانند مارچوبه ، بو چوی و سایر موارد را با بسته بندی آنها در چندین لایه حوله کاغذی مرطوب و انداختن آنها در مایکروویو بخارپز کنید. شما همچنین می توانید سبزیجات خود را در یک کاسه با مقداری آب بریزید و کاسه را با یک بشقاب بپوشانید ، و گرما را از آن بگیرید. مایکروویو بقیه کارها را انجام می دهد.

ماکروویو

 

  1. غذای خود را امتحان کنید

 ما تمایل داریم که مایکروویو را با خیس کردن پیتزای خود مرتبط کنیم ، بنابراین اگر ابزار مناسبی داشته باشید ممکن است متوجه نشوید که در واقع یک ماده عالی خرد کننده است. شما فقط به یک تابه تردتر احتیاج دارید تابه های فلزی قابل استفاده در مایکروویو در اصل مشبک هایی هستند که باقی مانده های شما را در حین گرم شدن ترد نگه می دارند ، حتی با غذاهایی مانند پیتزا یا سیب زمینی سرخ کرده. این نیز یک روش عالی برای تهیه بیکن در مایکروویو است.

6.گیاهان خشک

با استفاده از مایکروویو می توانید گیاهان تازه را به سرعت خشک کنید. چهار یا پنج شاخه گیاه را بین دو حوله کاغذی خشک قرار دهید ، سپس آنها را به مدت 2 تا 3 دقیقه در مایکروویو قرار دهید. آنها باید شکننده و خشک باشند. گیاهان مایکروویو برای خشک کردن آنها در واقع خشک کردن آنها در اجاق گاز یا آویختن آنها ترجیح داده می شود ، زیرا تابش الکترومغناطیسی مایکروویو به جای گرم شدن یکنواخت کل شاخه ، به سرعت آب گیاهان را بخار می کند و باعث حفظ بیشتر روغن های اساسی که گیاهان را می دهد ، می شود.

 

 

   7.پوست کندن سیر

پوست کندن سیر یکی از کارهای خسته کننده مربوط به پخت و پز است ، اما لازم نیست به شخص انجام دهید. کامل سیر را به مدت 20 ثانیه مایکروویو کنید و سپس آنرا جدا کنید. هنگامی که بخار پیوندهای شیمیایی پوست و خود سیر را بشکند ، آن پوسته ها درست از بین می روند ، بدون نیاز به چاقو.

پوست کندن سیر

  1. سبد های پنیر پارمزان درست کنید

تنها چیز بهتر از اینکه سالاد خود را با پنیر قرار دهید ، پنیر خود را با سالاد بپوشانید. پنیر پارمزان یا رومانو را می توانید با استفاده از مایکروویو پنیر رنده شده روی کاغذ روغنی ، و سپس پنیر داغ را به بیرون کاسه سرامیکی وارونه بچرخانید. پنیر گرم به شکل کاسه سفت می شود ، و وویلا! شما برای خودتان یک غذای پنیر دارید.

 

  1. بلند شوید

نان خانگی ممکن است خوشمزه باشد ، اما زمان زیادی نیز می خورد. اما لازم نیست خیلی وقت گیر باشد. به جای اینکه صبر کنید تا خمیر به خودی خود پف کند ، چند ساعت صرفه جویی کنید و از مایکروویو برای سرعت بخشیدن به فرآیند استفاده کنید. برای یک دستورالعمل دو یا سه بلند ، می توانید با استفاده از مایکروویو خمیر را با قدرت بسیار کم (10 درصد) گرم کرده ، شکل دهید و دوباره قرار دهید تا دوباره دم بکشد. به جای اینکه 45 دقیقه منتظر پخت باشید ، می توانید در 10 یا 15 دقیقه به همان نتایج برسید.

 

شک پیاز خود را خشک کنید

عینک های خردکن پیاز خود را بیرون بریزید و نفس خود را حفظ کنید. در اینجا یک روش فوق العاده آسان برای خشک نگه داشتن چشم در هنگام آماده سازی غذا وجود دارد: فقط آن پیاز تند را در مایکروویو بچسبانید. نوک پیاز را بریده و برای مدت زمان حدود 30 ثانیه مایکروویو کنید. پس از گرم شدن ، دیگر نگران اشک نخواهید بود! (توجه داشته باشید که می توانید از مایکروویو نیز برای تفت دادن یا کاراملی سازی پیاز خود استفاده کنید.

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع محصولات از طریق شماره تماس 02162999018 با ما در ارتباط باشید.